زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹
نوشته شده توسط : sevda

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ برای پذیرش دانشجوهای استعداد درخشان معمولا همزمان با زمان انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد انجام میشه ولی تاریخ ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اون احتمالا بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشده .

 

 

چند سالیه دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش از طریق کنکور اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور هم در مقطع ارشد می کنه . تا امسال پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد فقط مخصوص داوطلبای ممتاز و استعداد درخشان کارشناسی این دانشگاه بود و داوطلبایی که شرایط ثبت نام اون رو داشتن باید در زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور استعداد درخشان ، ثبت نام این مقطع رو انجام می دادن .

اما امسال با توجه به شرایط پیش اومده و بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا این دانشگاه علاوه بر پذیرش استعداد درخشان ، تصمیم به جذب دانشجو به صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی رو هم داره که همه فارغ التحصیلای کارشناسی می تونن شانسشون رو برای پذیرش بر اساس سوابق ارشد دانشگاه آزاد هم امتحان کنن .

به همین دلیل خیلی از داوطبایی که در کنکور ارشد شرکت نکردن و یا به هر دلیل از نتایج نهایی آزمونشون راضی نیستن پیگیر اطلاعیه های مختلف برای اطلاع از تاریخ ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ هستن تا شانسشون برای اون امتحان کنن . برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد استعداد درخشان و بر اساس سوابق تحصیلی 99 صحبت کردیم . با ما همراه باشین .

 

 

زمان ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۹۹

طبق جدید ترین اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، این دانشگاه قصد داره که از بین فارغ التحصیلای دوره کارشناسی پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی برای مقطع ارشد داشته باشه و از اونجایی که این پذیرش قراره برای دانشگاه هایی ایجاد بشه که از طریق کنکور ارشد ظرفیتشون به اون حد نصاب لازم نمی رسه ، احتمالا این ثبت نام بعد از اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد و در آبان ماه انجام میشه .

البته چون هنوز زمان دقیق این ثبت نام مشخص نیست به داوطلبا توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه تاریخ ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد آزاد ۹۹ مشخص شد با خبر بشن .

 

به محض اینکه زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد 99 مشخص بشه در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم .

 

 برای اینکه با فرایند ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد آشنایی کاملی داشته باشین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد آزاد

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هر سال یک بار و معمولا برای پذیرش مهر برگزار می شه . معمولا این ثبت نام همزمان با انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تو سایت دانشگاه ازاد انجام میشه . اما امسال ثبت نام این مرحله هم زمان با انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد انجام نشد و تاریخ ثبت نام تو نیمه اول مرداد ماه بود .

 

مهلت ثبت نام بدون کنکور استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به پایان رسید .

 

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد

 

مشاوره زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد 99 بر خلاف ثبت نام استعداد درخشان اون فقط مخصوص داوطلبای ممتاز دوره کارشناسی این دانشگاه نیست و همه فارغ التحصیلای دوره کارشناسی می تونن شانسشون رو برای این ثبت نام امتحان کنن . ولی از اونجایی که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی داوطلباست ، افرادی با معدل کارشناسی بالاتر شانس قبولی بیشتری دارن .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید : رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام احتمالا بعد از اعلام نتایج نهایی ارشد آزاد انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ چه کسایی می تونن ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد آزاد رو انجام بدن ؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفته شد همه فارغ التحصیلای کارشناسی می تونن شانسشون رو برای این ثبت نام امتحان کنن .

3- ✔️ ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا همزمان با انتخاب رشته ارشد انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

منبع : زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: